Новини

Як здійснюється реєстрація місця проживання новонародженої дитини?

Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини її законний представник подає до територіального підрозділу ДМС, зокрема, такі документи:

-          письмову заяву про реєстрацію місця проживання дитини;

-          квитанцію про сплату державного мита або документ про звільнення від його сплати;

-          свідоцтво про народження;

-          документ, що посвідчує особу законного представника;

-          документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі).

Реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

Відповідно до пункту 2.3. Порядку реєстрації місця проживання та місця перебування фізичних осіб в Україні та зразків необхідних для цього документів, затвердженого наказом МВС від 22 листопада 2012 року № 1077, відомості про дітей віком до 14 років, місце проживання яких реєструється з батьками, вносяться до заяви одного з них.

При проживанні батьків за різними адресами для реєстрації місця проживання дитини, яка не досягла 14 років, разом з одним з батьків надається письмова згода другого з батьків та довідка територіального підрозділу або адресно-довідкового підрозділу територіального органу ДМС за місцем його проживання про те, що дитина не зареєстрована разом з ним (додаток 11 до наказу МВС від 22 листопада 2012 року № 1077).

У разі якщо місце проживання другого з батьків зареєстровано в межах обслуговування адміністративно-територіальної одиниці територіального підрозділу, яким розглядається заява про реєстрацію місця проживання дитини, інформація перевіряється цим територіальним підрозділом або надається адресно-довідковим підрозділом відповідного територіального органу ДМС.

ДМС України

©2012. Голій Людмила Ігорівна. Приватний нотаріус Київського міського нотаріального округу, юрист. Розробка та дизайн сайту - Олексій Черніков